Årets produkt for 3. år i træk!
Den 22. november 2022 blev Digital Servicebook kåret som Årets produkt for 3. år i træk, da de danske Auto Awards løb af stablen i Cirkusbygningen i København.
Det er et kæmpe skulderklap, og vi skylder en stor tak til alle, der stemte på os – og til de mange værksteder og private bilejere, der bruger Digital Servicebook hver dag! Vi bliver flere og flere, der er med til at sikre transparens og skabe tillid i branchen. Og jo flere vi bliver, desto bedre bliver det for vores fælles levebrød; de glade og tilfredse kunder.
“I vores branche er tillid og kunderelationer afgørende for, at kunderne vender retur til det lokale værksted, men jo mere digitaliseret bilerne og branchen bliver, desto sværere bliver det at opretholde en tæt relation til kunden”, fortæller Raziel Bareket, administrerende Direktør i Digital Servicebook.
“Bilproducenterne kommunikerer selv direkte til bilejerne, som en del af de teknologiske fremskridt, og værkstederne vil derfor få det sværere med at bevare kunderelationen og fastholde deres forretning. Som kunde hos Digital Servicebook kan man, afhængigt af hvilket abonnement, man vælger, få al bildata og servicehistorik, der er udført hos mærkeproducenterne med ind i den digitale servicebog. Den slags transparens gavner både bilproducenterne, de frie værksteder, OE-husene og forbrugeren, fordi alle parter har adgang til hele bilens historik”.
Du kan læse mere om Digital Servicebook i Motor-magasinets interview med Raziel Bareket, og dykke ned i alle detaljerne på digital-servicebook.com.
Ring eller skriv til os, hvis du har spørgsmål.
Vi giver en gratis prøveperiode på 30 dage til værkstedet, så I selv kan se, hvorfor Digital Servicebook igen i år er blevet Årets produkt.
+45 7199 3939
support@digital-servicebook.com