Oftest stillede spørgsmål (FAQ)

Vi har samlet en række af de oftest stillede spørgsmål til Digital Servicebook. Find svar herunder. 

Følgende mærker bruger elektroniske servicebøger i dag: 

  • Mazda
  • BMW
  • Mercedes
  • VW
  • Audi
  • Seat
  • Jaguar
  • Landrover
  • Ford
  • Skoda
  • Toyota
  • Nissan
  • Suzuki
  • Hyundai
  • Smart
  • Mini
  • Nej. Digital-Servicebog.dk opfylder kravene for en original servicebog, og mere til.
  • Da det er bilejerens ansvar at have den rette dokumentation, f.eks. stempel og faktura for arbejde og nye reservedele, vil bilejeren altid skulle have mere dokumentation end det er muligt at have i den originale servicebog.
  • Hos digital-servicebog.dk er alle data og dokumentation tilgængelig for kunden og værkstedet.
  • Ja. Bilens ejer får automatisk direkte adgang til data fra det værksted der udfører service eller reparation.
  • Det er bilens ejer der skal dokumentere service, både ved garanti eller ved salg. Digital-servicebog.dk gør det muligt for bilens ejer at have samlet hele dokumentation et sted.
  • Ja. Ved garantisager kan alle mærkeværksteder få adgang til bilens data og dokumentation i Digital Servicebook
  • En bils papir-servicebog kan uploades til Digital Servicebook, af enten værkstedet eller kunden selv, og fremtidige services kan tilføjes digitalt efterfølgende. .
  • Se f.eks. denne bil: BY92196
  • Det tager under 1 minut
  • Kan gøres manuelt via hjemmeside eller mobilapp.
  • Kan gøres via integration med de mest tilgængelige kundestyringssystemer – se hvilke systemer der kan integreres med Digital Servicebook her: Integration af kundestyringssystemer
  • I sparer tid. Op til 10 minutters besparelse pr. service.
  • Jeres kunder får adgang til data omkring deres bil.
  • Lev op til kravene for garanti.
  • Forebyg snyd med f.eks. km-tæller eller stelnummer (kloning) – se. f.eks. denne bil: AK41895
  • Kun én servicebog til alle biler
  • Alle lande i hele verden. Da Digital Servicebook er bygget på VIN-nummersystemet, kan alle biler fra hele verden tilføjesk.
  • Til dato har vi ikke haft en eneste garantisag som er blevet afvist. Hvis et mærkeværksted eller en importør stiller spørgsmål vedr. service eller afviser en garantisag, så kan vores support overtage dialogen. Kontakt vores support på support@digital-servicebook.com
  • Er du PRO-kunde, vil du ligeledes være dækket af Digital Servicebooks juridiske hjælp, hvor vi varetager sager garantisager der er endt i tvist.